Sa poleks üksi, kui ütleksid, et pole Outcastist kunagi kuulnud. See oli tiitel, millest ma tol ajastul puudust tundsin. See oli metsikult tunnustatud mäng aastast 1999, mis kasutas tol ajal revolutsiooniliseks peetud mootorit. See tutvustas mõningaid kõige keerulisemaid maailma interaktsioone, osakeste efekte ja tehisintellekti. Outcast nõudis isegi töötamiseks üsna kõrgetasemelist süsteemi, nii et see lõppes ärilise ebaõnnestumisega. Need täiustatud süsteemid sobivad tegelikult meie tänapäevaste mängudega, nii et Outcasti uusversioonil on klassikaliste mängude kaasaegsete väljaannete populaarsust arvestades väga mõtet. Outcast Second Contact on täiesti värske uusversioon, mis on üles ehitatud originaali raamistikule ja mille kangelane näeb välja nagu Nathan Drake'i retrofuturistlik versioon. Lisaks graafika värskendamisele ja mõne asja kohandamisele, et elada 2017. aastal paremini kui 99. aastal, on Outcast Second Contact sama mäng, mis toona välja anti, andes täiesti uuele vaatajaskonnale võimaluse uuesti läbi elada – või esimest korda elada. — tiitel, mis pälvis mänguväljaannetelt kõrget kiitust. Vaadake ülaltoodud treilerit, et näha nende kahe kõrvuti võrdlust. Üks huvitavamaid asju Outcasti juures, isegi 20 aastat hiljem, on see, et iga mängu NPC on ainulaadne. Neil on oma tagalugu, otsinguliinid ja isegi elud. Kellaaja põhjal elab iga NPC oma elu ja te ei leia neid ühestki korduvast kohast seismas. Mis tahes NPC-ga rääkimine annab teile rohkem teavet keelte ja maailmade olendite kohta, täiendades mängusisest leksikoni ja pärimusteeki. Kogu selle teabe hankimine on oluline, kui liigute läbi erinevate maailmade ja täidate erinevaid ülesandeid, mida neil on pakkuda. Outcastis on kõigil teie tegudel tähendus. Ülesannete täitmine ühes maailmas mõjutab asju teises. See on midagi, mida kaasaegsed mängud on mõnda aega olnud, kuid mõelda, et nad olid selle süsteemi välja töötanud juba enne uut aastatuhandet, on üsna uskumatu. Võitlus on rünnakupõhine tulistamine ja üks peamisi asju, mida nad värskendasid, oli laskmise kiirendamine tänapäevases mängus. Algne mäng oli aeglase tempoga, et võtta arvesse tolleaegset renderduskiirust ja töötlemist, mis muutis uusversiooni peaaegu mängimatuks. Just sellised väikesed täiustused võtavad klassikalise 1999. aasta mängu ja annavad sellele kontakti paljude mängijatega, kes ei pruugi olla selle avaldamise ajal veel sündinud. Outcast Second Contact on huvitav tagasivaade, strafe-põhise mänguga, mis meenutab mulle palju Dark Voidi (miks miski mulle Dark Voidi meenutab, on minu jaoks endiselt mõistatus, kuid see on mõne teise korra artikkel). 1999. aasta täiustatud maailmapärimuse, tehisintellekti ja otsingusüsteemid leiavad 2017. aastal koha mängule, mis austab oma algset väljalaset, värskendades samal ajal graafikat ja mõningaid lihtsaid aspekte, et sobituda paremini tänapäeva mängude ajastuga.