ikoon ja originaal: ainulaadne kuju ja funktsiooni poolest - nii on kandekotti näidatud alates 2003. aastast. Või Pargis asuv piknik on täna Resentheli tõeline klassikaline ostukorv. >
Juba üle 40 aasta on nimi Reisenthel seisnud uuenduslike ideede, funktsionaalse disaini ja õnnelike igapäevaste abiliste eest.
"Hoidke seda lihtsana "on juhtpõhimõte, millele Peter Reisenthel on olnud lojaalne juba üle 40 aasta. ", et hoida" on niiöelda põhipädevus. Sest Reisenthel on spetsialiseerunud kasulikule ja praktilisele toetusele. Ühelgi teisel tootjal pole seda tootevalikut kottide, korvide ja praktiliste igapäevaste abistajate pakkumiseks.
Easy " kirjeldab väidet, et Reisentheli tooted peaksid elu lihtsamaks tegema ja viisi, kuidas meie bränd ja meie bränd ja Meie tooted peaksid tundma end väliselt: lihtsalt keeruka asemel. Ja alati teatud kergusega. Tooted, mida inimesed armastavad - kogu maailmas.
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.