400 ml akrüülvärvi pihustuspurk, millel on spetsiaalne pöörlev pihustuspüstoli efektiga otsik.
Pihusti on reguleeritav - vertikaalne (vertikaalne) või horisontaalne (horisontaalne) asend.
Lakk valmistatakse kliendi individuaalsete nõuete kohaselt kõrgeima kvaliteediga komponentidest, mis tagavad
väga hea katvuse ja haarduvuse. Toote eeliseks on kasutatav mootorigaas, mille tulemuseks on täiuslik
täiusliku värvitooni.
Lakk on pärast kuivamist täisläikega ja seda ei ole vaja katta läbipaistva lakiga.
Kasutamine:
1. Puhastage valitud kereosa umbes 360 - 400 teraga liivapaberiga ja rasvatage see näiteks silikoonieemaldajaga.
2. Kui on vaja kasutada kere täitematerjali, kandke toode pintsliga peale.
Kui on vaja täitematerjali, täitke ja lihvige kahjustatud kohad enne kruntvärvi pealekandmist.
Seejärel kandke peale akrüülkruntpind (saadaval ka meie müügiprogrammis) ja laske kuivada ettenähtud aja jooksul.
kuivama tootja poolt ettenähtud aja jooksul (reeglina u. 30 min).
3. lihvige kruntvärv u. 600-800 teraga veepõhise liivapaberiga.
Rasvata tööpind uuesti silikooni eemaldaja/lisabensiiniga (ärge unustage, et pühkige rasvatustamisvahendiga
pühkige kuivaks).
5. Raputage kanistrit ca 2 minutit, nii et kuulda oleks kuulda palli heli konteineri sees.
6. Kandke akrüülvärvi mitme (2 -4) õhukese kihina, umbes 25-30 cm kauguselt, värvides ristitihedalt, intervalliga
10 - 15 minutit.
Värvi täielik kõvadus saavutatakse umbes 12 tunni pärast.
Kõik kasutusjuhendis märgitud ajad sõltuvad ümbritsevast temperatuurist, õhuniiskusest ja pealekantud värvipaksusest.
võib erineda. Ülaltoodud pealekandmismeetodit soovitatakse kasutada ümbritseva õhu temperatuuril umbes 20 kraadi.
C.
Lakke segatakse alati tootja põhitoonivariandist (kõige populaarsem), seega
seetõttu ei pruugi saavutada täiuslikku kokkulangevust ja see võib veidi erineda teie auto olemasolevast värvitoonist.
teie sõidukist. Selle vältimiseks on võimalik eelnevalt saata toode sobiva mõõtmise jaoks. Soovitame
teha proovipritsimine nähtamatul alal, et veenduda värvitooni heas vastavuses.
õiget tooni.
Lisaks sellele tuleb arvestada selliseid tegureid nagu:
-värvi vanus
- suur hulk värvitoone ühe värvi sees
- kokkupuude auto kere erinevate ilmastikutingimustega, nt halvasti segatud pihustus, värvimine nurga all ja
nurga all ja pihusti haarab gaasi ja sülitab välja värvijääke. See võib juhtuda ka värvimise lõpus.
PIHUSTUSVÄRVE EI TAGASTATA - PALUN OLGE HOOLIKAS.
OSTUTA