Eemaldamine istmepiirkonnas: SR -meestel on tasane kontuur, kuid see on endiselt mugavalt polsterdatud. Üldine kuju ja kanal sügava dekolteega langevad ideaalselt kokku mehe anatoomiaga, iseloomuliku maanteerattaga. Eriti tundlik kõhukelme piirkonna suhtes on tõhusalt hõlbustatud, mis hoiab ära ebamugavuse. Orthocell® - istmepiirkonnas asuvad sisetallad loovad parima võimaliku rõhujaotuse - uuenduslik materjal Orthocell® pakub jõudude maksimaalset kulumist ning on vastupidavam ja kergem kui geel.
voodikud: Orthocell® insertid, mis asuvad istmepiirkonnas, mis aitab rõhku paremini levitada.
Tõhus maastik: eriti sügavat ja kasvavat kanalit täiendab õige sisselõige sügavamas asukohas. See disain ühendab kõik tavalise sadula eelised, millel on ilma puudusteta (sageli väga jäik kest), pakkudes tundliku jalgevahe pindala äärmiselt kõrge leevenduse. Kõrgrõhku põhjustab sageli suguelundite ebamugavustunne ja tuimus.
Vorm: Y kuju annab maksimaalse liikumisvabaduse ja jalgade ruumi, samal ajal toetatakse kõiki luukonstruktsioone.
Jaotus: rõhk suures piirkonnas optimaalses rõhujaotuses lameda, ühtlase kontaktpinna ja esmaklassilise voodri vahu tõttu.
Isased S/M lüngad istmekasvajatest 9–12 cm
Meesed M/L Space Rethems 12-16 cm
Nimi: sadulateed
skorp: nailon komposiit
vardad: tinox
kate: mikrokiud
Täitmine: ortopeediline, mugav vaht Orthocell® -lisadega
Meeste tervis
Ergoni arendusmeeskond viis läbi intensiivseid meessoost tervisekatseid. Selgus, et jalgrattasõidul on kaebuste peamine põhjus sadula. Sageli rõhutavad mehed liiga palju, mis põhjustab valu, ebamugavusi, tuimust ja potentsiaalselt tõsiseid terviseprobleeme. SR Pro mehed leevendavad survet nii väga spetsiifilise maastikukanali kui ka luukonstruktsioonide parema pinna paigutuse tõttu. Tänu MRT -le, CT analüüsile, paljudele prototüüpidele ja testijatele rakendasime ergonoomiliselt sadula konkreetse anatoomia ja meeste vajadustele.
kõrgem liikumisvabadus
Võrreldes naistega on meeste vaagna vähem paindlik. See tähendab, et mehed sirgendasid rohkem sadulal ja levitasid kehakaalu ishias. Selle tulemusel võib sadula otsa ja sadula nina vahelist üleminekuala pidada kitsakujuliseks (Y -kujuliseks). See pakub rohkem pedaaliruumi.
Erinevused vaagnas ja naiste vaagnas
Erinevalt naiste anatoomiast on istumisluud kitsamad ja koht, kus vaagna mõlemad küljed on ees, on palju kõrgemad. See rõhutab rohkem mehe tuharaid võrreldes naiste ishias ja häbemeluu laiema piirkonnaga. Sadula loomisel valisime selle olulise erinevuse meeste ja naiste anatoomia vahel.
Tundlikes kohtades pole survet
Oluline on rõhk õigesti jaotada. Ja jalgevahe tundliku pindala kaitsmiseks tuleb rõhk liigutada tuharatele ja häbemekaarele - nii toimib Ergoni isaste sadula reljeef. Sirgema vaagna meeste tõttu oleme säilitanud tasase pinna ja isegi parima võimaliku liikumisvabaduse. Me kasutame toetamiseks kõrgeima kvaliteediga vahtu.
Õige suurus
Sadula kuju ja suurus peavad maksimaalse mugavuse ja naudingu saamiseks vastama mootorratturi luu laiusele.
Vaagna luu on ainulaadne Värn V kuju ja sadul peab andma ishias suure kontaktpinnaga, kuna seda saab kohandada erinevatele istmeasenditele. Pakutakse sadula erinevaid laiuseid nii, et sadula kasulik pind vastab mootorratta tuhara ainulaadsele kaugusele.
Mida ettepoole ja agressiivsemalt on mootorrattur, seda enam, kuid tuharad puutuvad kokku sadulaga.
Kauba ID: | 107012654 |
Kategooria: | Jalgratta sadulad ja sadulakatted |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,5 x 0,5 x 0,5 m, 0,3 kg |
Tüüp: | Istekohad |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.