Autor: | Richard E. Boyatzis |
Lehekülgede arv: | 200 |
Ilmumisaasta: | 1998 |
Kauba ID: | 20832543 |
Thematic analysis, a process for encoding qualitative information can be thought of as a bridge between the language of qualitative research and the language of quantitative research. Author Richard E. Boyatzis helps researchers understand thematic analysis a process that is a part of many qualitative methods and provides clear guidelines about learning to develop techniques to apply it to ones own research. Transforming Qualitative Information shows how to sense themes, the first step in analyzing information as well as how to develop codes, through the use of numerous examples from myriad research settings. Research design issues that are essential to rigorous and high-quality use of qualitative information are addressed, such as identifying, sampling, scoring and scaling, and reliability. This original volume confronts the debate between positivist and postmodernist looking at the research act in an innovative and fresh way. Boyatzis argues for an ecumenical approach to doing research. His book will be invaluable to researchers across a broad spectrum of disciplines and approaches.
Kauba ID: | 20832543 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | SAGE Publications Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Sotsiaalteaduste raamatud |
Autor: | Richard E. Boyatzis |
Lehekülgede arv: | 200 |
Ilmumisaasta: | 1998 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.