| Autor: | Clotaire Rapaille |
| Lehekülgede arv: | 224 |
| Ilmumisaasta: | 2007 |
| Kauba ID: | 22169853 |
An internationally revered cultural anthropologist and marketing expert reveals techniques, perfected over three decades of working with Fortune 100 companies, that can help companies decode the most powerful symbols within a culture, and understand why each culture behaves the way they do. Reprint. 25,000 first printing.
| Kauba ID: | 22169853 |
| Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
| Tootepakendite arv: | 1 tk. |
| Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
| Kirjastus: | Random House USA Inc |
| Raamatu keel: | Inglise keel |
| Tüüp: | Täpsustamata |
| Autor: | Clotaire Rapaille |
| Lehekülgede arv: | 224 |
| Ilmumisaasta: | 2007 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.