1
Tere, kuidas saame aidata?

Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1

Täpsustused:
Autor: Daniel Diermeier
Lehekülgede arv: 496
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 17433729
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 680 x 9 kuud

Tavahind

5140
5140
680 / kuus
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
14690
Lisa korvi

Kaup24 Tallinna pood (Mustika keskus, Karjavälja 4)

9. detsembrist

000

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
14690
  • 98% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1

A scientific approach to corporate reputation from the field’s leading scholar. Public opinion is a core factor of any organization’s success—and sometimes its failings. Whether through crisis, mismanagement, or sudden shifts in public sensibility, an organization can run afoul in the span of a Tweet. In Reputation Analytics, Daniel Diermeier offers the first rigorous analytical framework for understanding and managing corporate reputation and public perception. Drawing on his expertise as a political scientist and management scholar, Diermeier incorporates lessons from game theory, psychology, and text analytics to create a methodology that has immediate application in both scholarship and practice. A milestone work from one of social science’s most eminent scholars, Reputation Analytics unveils an advanced understanding of an elusive topic, resulting in an essential guide for academics and readers across industries.

Üldine tooteinfo: Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1

Kauba ID: 17433729
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,04 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Kirjastus: The University of Chicago Press
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Majandusteadus
Autor: Daniel Diermeier
Lehekülgede arv: 496
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Teised on vaadanud
Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Kaup24 Tallinna pood (Mustika keskus, Karjavälja 4)

2. detsembrist

000
Võimalikud tarneviisid
14690

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos