| Autor: | Daniel Diermeier |
| Lehekülgede arv: | 496 |
| Ilmumisaasta: | 2023 |
| Kauba ID: | 17433729 |
A scientific approach to corporate reputation from the field’s leading scholar. Public opinion is a core factor of any organization’s success—and sometimes its failings. Whether through crisis, mismanagement, or sudden shifts in public sensibility, an organization can run afoul in the span of a Tweet. In Reputation Analytics, Daniel Diermeier offers the first rigorous analytical framework for understanding and managing corporate reputation and public perception. Drawing on his expertise as a political scientist and management scholar, Diermeier incorporates lessons from game theory, psychology, and text analytics to create a methodology that has immediate application in both scholarship and practice. A milestone work from one of social science’s most eminent scholars, Reputation Analytics unveils an advanced understanding of an elusive topic, resulting in an essential guide for academics and readers across industries.
| Kauba ID: | 17433729 |
| Kategooria: | Majandusalased raamatud |
| Tootepakendite arv: | 1 tk. |
| Paki suurus ja kaal (1): | 0,04 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg |
| Kirjastus: | The University of Chicago Press |
| Raamatu keel: | Inglise keel |
| Tüüp: | Majandusteadus |
| Autor: | Daniel Diermeier |
| Lehekülgede arv: | 496 |
| Ilmumisaasta: | 2023 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.