Autor: | H. A. Eiselt, Carl-Louis Sandblom |
Lehekülgede arv: | 523 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 15233564 |
This is the third edition of a textbook that has been used in a number of undergraduate courses and covers the standard models and techniques used in decision-making in organizations. The main emphasis of the book is on modelling business-related scenarios and the generation of decision alternatives. Fully solved examples from many areas are used to illustrate the main concepts without getting bogged down in technical details. The book presents an approach to operations research that is heavily based on modelling and makes extensive use of sensitivity analyses. It is the result of the authors' many years of combined teaching experience. The third edition includes new topics such as nonlinear programming and reliability theory, as well as additional material on multi-attribute decision-making. Each chapter includes a number of fully solved problems that allow students to practice or self-study. Additional problems are available on the book's accompanying website.
Kauba ID: | 15233564 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,97 kg |
Kirjastus: | Springer Nature Switzerland AG |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Kõva |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Raamatud eneseharimiseks |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | H. A. Eiselt, Carl-Louis Sandblom |
Lehekülgede arv: | 523 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.