1
Tere, kuidas saame aidata?

Experiential Marketing - Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Täpsustused:
Autor: D Hanover
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 15463799
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*

Tavahind

2877
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5499
Lisa korvi

Kaup24 Tallinna pood (Mustika keskus, Karjavälja 4)

9. detsembrist

000

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
5499
  • 98% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Experiential Marketing - Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago. To connect with a new generation of customers, companies must embrace and deploy a new marketing mix, powered by a more effective discipline: experiences. Experiential marketing, the use of live, face-to-face engagements to connect with audiences, create relationships and drive brand affinity, has become the fastest-growing form of marketing in the world as the very companies that built their brands on the old Madison Avenue approach including Coca-Cola, Nike, Microsoft, American Express and others open the next chapter of marketing...as experiential brands. Using hundreds of case studies, exclusive research, and interviews with more than 150 global brands spanning a decade, global experiential marketing experts Kerry Smith and Dan Hanover present the most in-depth book ever written on how companies are using experiences as the anchor of reinvented marketing mixes. You ll learn: * The history and fundamental principles of experiential marketing * How top brands have reset marketing mixes as experience-driven portfolios * The anatomy of a brand experience * The psychology of engagement and experience design * The 10 habits of highly experiential brands * How to measure the impact of experiential marketing * How to combine digital and social media in an experiential strategy * The experiential marketing vocabulary * How to begin converting to experiential marketing Marketers still torn between outdated marketing models and the need to reinvent how they market in today s customer-controlled economy will find the clarity they need to refine their marketing strategies, get a roadmap for putting their brands on a winning path, and walk away inspired to transition into experiential brands.

Üldine tooteinfo: Experiential Marketing - Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Kauba ID: 15463799
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,15 x 0,23 m, 0,4 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: D Hanover
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Teised on vaadanud
Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Experiential Marketing - Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Experiential Marketing - Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Kaup24 Tallinna pood (Mustika keskus, Karjavälja 4)

5. detsembrist

000
Võimalikud tarneviisid
5499

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos