1
Tere, kuidas saame aidata?

Strategic Communication: An Introduction to Theory and Global Practice 2nd edition

Täpsustused:
Autor: Jesper Falkheimer, Mats Heide
Lehekülgede arv: 254
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13247821
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 747 x 9 kuud

Tavahind

5650
5650
747 / kuus
Lisa korvi

Kaup24 Tallinna pood (Mustika keskus, Karjavälja 4)

9. detsembrist

000

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 98% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Strategic Communication: An Introduction to Theory and Global Practice 2nd edition

This textbook provides an overview of the core concepts, theories and methods in strategic communication, using examples from research and experiences from practice. Strategic Communication begins by explaining the fundamental concepts related to communication, organizations and strategy, and then explores the communication processes within leadership, reputation, crisis and change. The authors work to present a framework for the future, underpinned by the concept of Communicative Organizations. The content of this 2nd edition has been fully updated to incorporate the latest research and practice examples, including a new chapter on 'The Future of Strategic Communication'. The new edition also features enhanced pedagogical features to aid learning, such as key takeaways, and new international case studies and examples throughout. After reading the book the student or reader will be able to define and reflect upon strategic communication as an academic field and professional practice, describe relevant theories and apply these to communication problems. It is primarily aimed towards Undergraduate students studying Strategic Communication, Corporate Communications, Public Relations and Marketing, as well as reflective practitioners looking to gain a more thorough and applied introduction to the field.

Üldine tooteinfo: Strategic Communication: An Introduction to Theory and Global Practice 2nd edition

Kauba ID: 13247821
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Ärikirjandus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jesper Falkheimer, Mats Heide
Lehekülgede arv: 254
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Teised on vaadanud
Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Strategic Communication: An Introduction to Theory and Global Practice 2nd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Strategic Communication: An Introduction to Theory and Global Practice 2nd edition


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos