1
Tere, kuidas saame aidata?

Marketing Analytics: A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques 3rd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Mike Grigsby
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 14400811
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*

Tavahind

4734
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
7418
Lisa korvi

Kaup24 Tallinna pood (Mustika keskus, Karjavälja 4)

9. detsembrist

000

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

SmartPosti pakiautomaat

9. detsembrist

Soovitame
189

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

279

Kuller

9. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Patogupirkti
6054 7418
  • 98% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Marketing Analytics: A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques 3rd Revised edition

Confidently apply marketing analytics techniques to improve consumer insights and marketing performance, so you can compete more effectively in the marketplace.
Who is most likely to buy and what is the best way to target them? How can I use both consumer analytics and modelling to improve the impact of marketing campaigns? Marketing Analytics takes you step-by-step through these areas and more. Marketing Analytics enables you to leverage predictive techniques to measure and improve marketing performance. By exploring real-world marketing challenges, it provides clear, jargon-free explanations on how to apply different analytical models for each purpose. From targeted list creation and data segmentation, to testing campaign effectiveness, pricing structures and forecasting demand, it offers a complete resource for how statistics, consumer analytics and modelling can be put to optimal use. This revised and updated third edition of Marketing Analytics contains new material on forecasting, customer touchpoints modelling, and a new focus on customer loyalty. With accessible language throughout, methodologies are simplified to ensure the more complex aspects of data and analytics are fully accessible for any level of application. Supported by a glossary of key terms and supporting resources consisting of datasets, presentation slides for each chapter and a test bank of self-test question, this book supplies a concrete foundation for optimizing marketing analytics for day-to-day business advantage.

Üldine tooteinfo: Marketing Analytics: A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques 3rd Revised edition

Kauba ID: 14400811
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,14 x 0,22 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Ärikirjandus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mike Grigsby
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Teised on vaadanud
Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing Analytics: A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques 3rd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Marketing Analytics: A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques 3rd Revised edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Kaup24 Tallinna pood (Mustika keskus, Karjavälja 4)

17. detsembrist

000
Võimalikud tarneviisid
6054 7418

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos