1

Photography after Photography: Gender, Genre, History

Täpsustused:
Autor: Abigail Solomon-Godeau, Sarah Parsons
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 18956638
4059
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

23. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

23. aprillist

000

Postkontor

23. aprillist

000

Kuller

23. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

23. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

23. aprillist

000

Postkontor

23. aprillist

000

Kuller

23. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Photography after Photography: Gender, Genre, History

In essays analyzing the photography of luminaries such as Cindy Sherman, Robert Mapplethorpe, and Susan Meiselas, pioneering feminist art critic Abigail Solomon-Godeau extends her politically engaged and theoretically sophisticated inquiry into the historical and cultural circuits of power as they shape and inform the practice, criticism, and historiography of photography.
Presenting two decades of work by Abigail Solomon-Godeau, Photography Adrift is an inquiry into the circuits of power that shape photographic practice, criticism, and historiography. As the boundaries that separate photography from other forms of artistic production are increasingly fluid, Solomon-Godeau, a pioneering feminist and politically engaged critic, argues that the relationships between photography, culture, gender, and power demand renewed attention. In her analyses of the photographic production of Cindy Sherman, Robert Mapplethorpe, Susan Meiselas, Francesca Woodman, and others, Solomon-Godeau refigures the disciplinary object of photography by considering these practices through an examination of the determinations of genre and gender as these shape the relations between photographers, their images, and their viewers. Among her subjects are the 2006 Abu Ghraib prison photographs and the Cold War era exhibition The Family of Man, insofar as these illustrate photography's embeddedness in social relations, viewing relations, and ideological formations.

Üldine tooteinfo: Photography after Photography: Gender, Genre, History

Kauba ID: 18956638
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Duke University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Autor: Abigail Solomon-Godeau, Sarah Parsons
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Photography after Photography: Gender, Genre, History
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Photography after Photography: Gender, Genre, History

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos