1

History of Graphic Design: 1890-1959 Multilingual edition, 1

Täpsustused:
Autor: Jens Muller
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 15243894
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 768 x 12 kuus
7348
7348
768 / kuus
või
3 2450
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (5):
7123
-
10899

1 tk on jäänud

Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

9. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

9. aprillist

000

Postkontor

9. aprillist

000

Kuller

9. aprillist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

9. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

9. aprillist

000

Postkontor

9. aprillist

000

Kuller

9. aprillist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
HourlyHUB
7348
EasyShop
7835

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: History of Graphic Design: 1890-1959 Multilingual edition, 1

A Visual History of Graphic Design - A comprehensive look at hundreds of landmark projects, industry leaders profiles, and illustrated timelines for each decade. History is a complex business. Fortunes boom and bust, empires wax and wane, and change-whether social, political, or technological-has its winners, its losers, its advocates, and its enemies. Through all the turbulent passage of time, graphic design-with its vivid, neat synthesis of image and idea-has distilled the spirit of each age. This book offers a comprehensive history of graphic design from the end of the 19th century to the remains of World War II. It traces the evolution of this creative field from its beginning as poster design to its further development into advertising, corporate identity, packaging, and editorial design. Organized chronologically, the volume features over 2,500 seminal designs from all over the world, 71 of which are profiled in detail besides 61 leaders in the field, including Alphonse Mucha (chocolate advertisements), Edward Johnston (London Underground logo and typeface), El Lissitzky (constructivist graphics), Herbert Matter (photomontage travel posters from Switzerland), Saul Bass (animated opening titles), and A. M. Cassandre (art deco posters). With his sweeping knowledge of the field, author Jens Muller curates the standout designs for each year alongside a running sequence of design milestones. Meanwhile, in his introductory essay, David Jury situates graphic design from its point of origin in early printing, engraving, and lithography to striking creative developments in the 19th century. Each consecutive decade is then prefaced by a succinct overview as well as a stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the global landscape which it at once described and defined. As we move on from and reflect upon the 20th century, this staggering collection represents the foundations of what would influence some of the fastest changing creative fields, and a long-overdue recognition of the enormous contribution graphic design has made to economics, politics, social causes, arts, media, and the way we see the world. A second volume in preparation will cover the period from 1960 to today.

Üldine tooteinfo: History of Graphic Design: 1890-1959 Multilingual edition, 1

Kauba ID: 15243894
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,25 x 0,37 m, 3,86 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Taschen GmbH
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jens Muller
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

History of Graphic Design: 1890-1959 Multilingual edition, 1
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: History of Graphic Design: 1890-1959 Multilingual edition, 1

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (5)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: HourlyHUB 4.2
(36 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

16. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
7348
(407 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

24. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
7123
Müüja: EasyShop 4.4
(894 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

14. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
7835
Müüja: Pro Baltic 4.3
(893 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

16. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
9802 12752
Müüja: KATARATA 4.6
(2040 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

16. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
10899

Parimad pakkumised müüjalt Yesfire Sp. z o.o.