1

Gender and Media in the Broadcast Age: Womens Radio Programming at the BBC, CBC, and ABC

Täpsustused:
Autor: Justine Lloyd
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 20486018
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 687 x 9 kuus
5197
5197
687 / kuus
või
3 1733
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

21. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. aprillist

000

Postkontor

21. aprillist

000

Kuller

21. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

21. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. aprillist

000

Postkontor

21. aprillist

000

Kuller

21. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Gender and Media in the Broadcast Age: Womens Radio Programming at the BBC, CBC, and ABC

This book is open access and available on www.bloomsburycollections.com. It is funded by Knowledge Unlatched.The 20th century was a time of rapid expansion in media industries, as well as of accelerating demands for equality and recognition for women. While women's agency has typically been defined through the domestic sphere, the introduction of media into the home destabilised firm boundaries between public and private spheres.Gender and Media in the Broadcast Age demonstrates how women as media producers and audiences in three countries with public service broadcasters (UK, Canada and Australia) have contributed to changes in our understandings of public and private. Justine Lloyd offers a new way of understanding how tremendous changes in social definitions of gender roles played out in media forms worldwide during this period through the notion of 'intimate geographies'. Women's participation in media continues to be a key challenge to notions of the public sphere and the book concludes that profound changes initiated in the broadcast era are unfinished in the age of digital media. Lloyd therefore provides rich and valuable evidence of the dynamic relationship between media texts, producers and audiences that is relevant to contemporary debates about a growing gender 'apartheid' in a mediated culture.

Üldine tooteinfo: Gender and Media in the Broadcast Age: Womens Radio Programming at the BBC, CBC, and ABC

Kauba ID: 20486018
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Bloomsbury Publishing Plc
Raamatu keel: Inglise keel
Autor: Justine Lloyd
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Gender and Media in the Broadcast Age: Womens Radio Programming at the BBC, CBC, and ABC
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Gender and Media in the Broadcast Age: Womens Radio Programming at the BBC, CBC, and ABC

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos