Autor: | V Kumar |
Lehekülgede arv: | 336 |
Ilmumisaasta: | 2012 |
Kauba ID: | 14332121 |
Approaching the creation of new products, services and customer experiences as a science, rather than an art, this essential resource provides a practical set of collaborative tools and methods for planning and defining successful new products and services. Original.
Approaching the creation of new products, services, and customer experiences as a science rather than an art, provides a practical set of collaborative tools and methods for planning and defining successful new products and services.
The first step-by-step guidebook for successful innovation planningUnlike other books on the subject, 101 Design Methods approaches the practice of creating new products, services, and customer experiences as a science, rather than an art, providing a practical set of collaborative tools and methods for planning and defining successful new offerings. Strategists, managers, designers, and researchers who undertake the challenge of innovation, despite a lack of established procedures and a high risk of failure, will find this an invaluable resource. Novices can learn from it; managers can plan with it; and practitioners of innovation can improve the quality of their work by referring to it.
Kauba ID: | 14332121 |
Kategooria: | Kunstiraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,44 x 0,18 x 0,02 m, 0,3 kg |
Tüüp: | Disain |
Kirjastus: | John Wiley & Sons Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | V Kumar |
Lehekülgede arv: | 336 |
Ilmumisaasta: | 2012 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.