Maht: | 50 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kauba ID: | 11736114 |
Kasutamine: soovitatav igapäevaseks kasutamiseks.
Koostis:ALCOHOL, FRAGRANCE (PARFUM), WATER (AQUA), LIMONENE, HYROXYCITRONELLAL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, EVERNIA PRUNASTRI (OAKMOSS) EXTRACT, GERANIOL, CITRAL, FARNESOL.
Hermes Terre d'Hermèsi aroomi koostis üllatab mahlase apelsini ja kibeda greibi nootidega. Järgmised noodid on ergas paprika ja mänguline lõhnav vetiver, mis annavad Hermes Terre d'Hermèsile maiste mineraalide lõhna. Aroom muutub veelgi sügavamaks seedri ja bensiinvaigu ilmnedes.
Põhinoodid:
Hermes on Prantsuse luksuskaupade tootja. Juhtivate konsultatsioonifirmade avaldatud erinevate reitinguskaalade järgi on see kõrgeima väärtusega ülemaailmne luksusbränd. Rikkaliku pärandi, peene meisterlikkuse, detailide, kõrge kvaliteedi ja professionaalsuse kombinatsioon kogu loome- ja tootmisprotsessis on andnud Hermesele kõrge positsiooni kõrge konkurentsiga luksusmaailmas. Praegu on Hermese kaubamärgi tootevalikus nahktooteid, aksessuaare, parfüüme ja valmisrõivaid.
Thierry Hermes asutas 1837. aastal Pariisis pereettevõtte. Algselt oli tema eesmärk teenida Euroopa aadleid, pakkudes nahast ratsutamisvarustust. Järk-järgult laienes ettevõtte tootevalik iga põlvkonnaga. Hermese kaubamärgiga reisikotid on olnud teel globaalse edu poole ja neid on alati kujutatud moeikoonidena. 2014. aasta seisuga oli kogu maailmas 311 Hermese kauplust, millest 207 kuulusid otse Hermesele.
Hermesil on äärmiselt ilus ja rikkalik edulugu. Piiratud turustamine, ainuõigus ja kontrollitud turundus on võimaldanud ettevõttel kahekordistada oma aastase kasvu. See peegeldab Hermese kaubamärgi turvalisust maailma elanikkonna väga rikastes osades. Fakt, et kaubamärki peetakse kõigi luksuslike moemajade seas kõige innovaatilisemaks, näitab ettevõtte pühendumust pidevalt toota ja tarnida ülikomplekseid tooteid, mis on ainulaadsed, väljendavad tugevat meelt ja millel on käsitöös erakordne eelis. Ettevõtte tulevik on kindel, kuid selleks, et säilitada oma positsioon kallite luksuskaupade turusegmendis, tuleb areneda ja diferentseeruda, kasutades selleks oma perekonna kaubamärgi jõudu: pärandi, autentsuse ja prestiiži ikooni.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 11736114 |
Kategooria: | Meeste parfüümid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,18 x 0,05 x 0,05 m, 0,201 kg |
Tüüp: | Tualettveed |
Vaade: | Hermes, tualettveed |
Lõhnanoodid: | Idamaised |
Ettenähtud: | Meestele |
Related products count: | 3 |
Maht: | 50 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kaubamärk: | Hermes |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Hermès tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
80%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodetMüüja: Kaup24.ee
Toote pakend oli kahjustatud, rebenenud. Kahjustatud toote pakend, mitte pakendi pakend. Enne toote pakki pakkimist oleks töötaja pidanud defekti märkama (see on selgelt näha) ja asendama toote kvaliteetse tootega, kuid ta seda ei teinud. Kui neil poleks midagi muuta, oleks võinud klienti olukorrast teavitada ja kompromissi otsida (probleemid saab alati lahendada), selle asemel, et kahjustatud toode kliendile pakituna tagastada. Selline suhtumine klienti tekitab alati viha ja rahulolematust, näitab kliendi suhtes hoolimatut tähelepanu, ebaprofessionaalsust. Parfüüm oli mõeldud kinkimiseks. Kuidas kinkida kohe, kui pakend on kahjustatud? Kahju on inimesele kinkida ja hea asjana raha maksta. Kingitus tuli fantaasiat kasutades ümber pakkida. Fotot ma enam ei lisa, sest sain ankeedi ostu hindamiseks alles nädal hiljem, kui parfüüm oli juba ümber pakendatud. Kohe ei kandideerinud, sest ei tahtnud pidulikku meeleolu rikkuda ja ajapuudusel teise kingituse otsimiseks.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.