Autor: | Mert Gurlek |
Lehekülgede arv: | 168 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Kauba ID: | 16252009 |
In today's digital world, and particularly in technology firms operating in emerging markets, innovation is key to establishing a sustainable competitive advantage. Unfortunately, the received management wisdom from the industrial period is unable to provide guidance on how to drive that innovation. How can this be remedied in order to ensure that they remain competitive? Here Mert Gurlek provides a new paradigm for the digital age, one that emphasizes the importance of building a knowledge-centered organizational culture and of implementing knowledge-oriented management practices. Using a novel combination of knowledge-management and human resource management (HRM) literatures, he outlines the sorts of knowledge-oriented HRM practices that lead to technological innovation. Testing his model on the technology firms operating in the Turkish Technology Development Zone, he shows how to knowledge-management and HRM can be integrated in order to drive innovation in any of the world's rapidly growing technology development zones. Tech Development Through HRM is essential reading for researchers and students's of HRM and organisational studies, as well as for executives, managers, and HRM practitioners, themselves.
Kauba ID: | 16252009 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Emerald Publishing Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Majandusteadus |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Mert Gurlek |
Lehekülgede arv: | 168 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.