1

Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Täpsustused:
Autor: Kit Yarrow
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 12195192
2647
Pakkumised teistelt müüjatelt (4):
3863
-
4726
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. aprillist

000

Postkontor

25. aprillist

000

Kuller

25. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. aprillist

000

Postkontor

25. aprillist

000

Kuller

25. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
3863 5069
KATARATA
3999
EasyShop
4442
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Take a glimpse into the mind of the modern consumer A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. In Decoding the New Consumer Mind, award-winning consumer psychologist Kit Yarrow shares surprising insights about the new motivations and behaviors of shoppers, taking marketers where they need to be today: into the deeply psychological and often unconscious relationships that people have with products, retailers, marketing communications, and brands. Drawing on hundreds of consumer interviews and shop-alongs, Yarrow reveals the trends that define our transformed behavior. For example, when we shop we show greater emotionality, hunting for more intense experiences and seeking relief and distraction online. A profound sense of isolation and individualism shapes the way we express ourselves and connect with brands and retailers. Neurological research even suggests that our brains are rewired, altering what we crave, how we think, and where our attention goes. Decoding the New Consumer Mind provides marketers with practical ways to tap into this new consumer psychology, and Yarrow shows how to combine technology and innovation to enhance brand image; win love and loyalty through authenticity and integrity; put the consumer s needs and preferences front and center; and deliver the most emotionally intense, yet uncomplicated, experience possible. Armed with Yarrow s strategies, marketers will be able to connect more effectively with consumers driving profit and success across the organization.

Üldine tooteinfo: Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Kauba ID: 12195192
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: John Wiley Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Kit Yarrow
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (4)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.3
(893 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

17. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
3863 5069
Müüja: KATARATA 4.6
(2040 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

17. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
3999
Müüja: EasyShop 4.4
(894 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

15. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
4442
Müüja: Minced 4.3
(979 ostja hinnangud)
-27%

Omniva pakiautomaat

29. maist

000
Võimalikud tarneviisid
4726 6511

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos