Big Type: Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis

Täpsustused:
Autor: Jon Dowling
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15445819
TASUTA TARNE al 20 €
2980
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Big Type: Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis

'Big Type' explores graphic design and identity work where the emphasis is on typography. The visual landscape in which today's designers are contributing to is very cluttered and the digital world alone is so vast, that sometimes it feels hard to make your voice heard amongst all the noise. The work on show within this book examines how designers can produce work that stands out and cuts through the noise. It showcases a fascinating direction in graphic design, forged by a collision of technology, typography and trends which is creating new and exciting results. This book is available in blue, green of grey; books are shipped to customers at random.

Üldine tooteinfo: Big Type: Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis

Kauba ID: 15445819
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,27 m, 0,86 kg
Tüüp: Disain
Kirjastus: Counter-Print
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Jon Dowling
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Big Type: Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Big Type: Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos