1

Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics, 2nd New edition

Täpsustused:
Autor: Jeremy Harris Lipschultz
Lehekülgede arv: 376
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 20827133

Müüdud

Anname Sulle teada, kui toode on taas saadaval

Sarnased tooted


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics, 2nd New edition

In the second edition of Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics, Jeremy Harris Lipschultz presents a wide-scale, interdisciplinary analysis and guide to social media. Examining platforms such as Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, YouTube and Pinterest, this book explores and analyzes journalism, broadcasting, public relations, advertising and marketing. Lipschultz focuses on key concepts, best practices, data analyses, law and ethicsall promoting the critical thinking professionals and students need to use new networking tools effectively and to navigate social and mobile media spaces. Featuring historical markers and contemporary case studies, essays from some of the industrys leading social media innovators and a comprehensive glossary, this practical, multipurpose textbook gives readers the resources theyll need to both evaluate and utilize current and future forms of social media. For more information about the book, supplementary updates and teaching materials, follow the Social Media Communication Facebook page, @JeremyHL on Twitter and the UNO Social Media Lab on SlideShare. Facebook: www.facebook.com/SocialMediaCommunication Twitter: @JeremyHL #UNOSML #SMC2018 #SMProfs SlideShare: www.slideshare.net/jeremylipschultz

Üldine tooteinfo: Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics, 2nd New edition

Kauba ID: 20827133
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Autor: Jeremy Harris Lipschultz
Lehekülgede arv: 376
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics, 2nd New edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics, 2nd New edition


Parimad pakkumised müüjalt Kaup24.ee