Autor: | Alex Connock |
Lehekülgede arv: | 336 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 15838224 |
* A comprehensive and technology-focused core textbook for advanced undergraduate and postgraduate Media Management and Media, Entertainment and Technology programmes, which are sought-after globally * Explores the transformation impact of AI technologies on all major segments of the media business, both private and public sector. * Incorporates forty real-life and geographically diverse case studies to demonstrate how theory translates to practice. * Pedagogical features aid learning, including theory-focused textboxes, key learning points, reflective questions and chapter summaries.
Kauba ID: | 15838224 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,64 kg |
Kirjastus: | Taylor & Francis Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Kommunikatsioon |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Alex Connock |
Lehekülgede arv: | 336 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.