1

Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design

Täpsustused:
Autor: Robert E. Kraut, Paul Resnick, Sara Kiesler, Moira Burke, Yan Chen, Niki Kittur, Joseph Konstan, Yuqing Ren, John Riedl
Lehekülgede arv: 328
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 16772604

Müüdud

Anname Sulle teada, kui toode on taas saadaval

Sarnased tooted


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design

How insights from the social sciences, including social psychology and economics, can improve the design of online communities. Online communities are among the most popular destinations on the Internet, but not all online communities are equally successful. For every flourishing Facebook, there is a moribund Friendster-not to mention the scores of smaller social networking sites that never attracted enough members to be viable. This book offers lessons from theory and empirical research in the social sciences that can help improve the design of online communities. The authors draw on the literature in psychology, economics, and other social sciences, as well as their own research, translating general findings into useful design claims. They explain, for example, how to encourage information contributions based on the theory of public goods, and how to build members' commitment based on theories of interpersonal bond formation. For each design claim, they offer supporting evidence from theory, experiments, or observational studies.

Üldine tooteinfo: Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design

Kauba ID: 16772604
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,23 x 0,17 x 0,02 m, 0,532 kg
Kirjastus: MIT Press Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Kommunikatsioon
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Robert E. Kraut, Paul Resnick, Sara Kiesler, Moira Burke, Yan Chen, Niki Kittur, Joseph Konstan, Yuqing Ren, John Riedl
Lehekülgede arv: 328
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design


Parimad pakkumised müüjalt Kaup24.ee