Autor: | John Kay |
Lehekülgede arv: | 178 |
Ilmumisaasta: | 2006 |
Kauba ID: | 20154048 |
Most business books are bland or dull, or both. This volume is neither. John Kay combines insightful analysis with wit and verve. In this book, we meet heroes as diverse as Sun Tzu, Jacques Derrida, and Jack Welch. We study businesses as diverse as Honda Motors, the grandes marques of Champagne, and Jenners department store in Princes Street, Edinburgh. We learn why size doesn't matter, why brakes are different from signals, how to value businesses, and why the author was wrong to tell students that Boeing's position in the civil aircraft market was unassailable. In less than two hundred pages, John Kay provides a lively introduction to business strategy and a guide to many of the key issues in business today.
Kauba ID: | 20154048 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,2 x 0,13 m, 0,28 kg |
Kirjastus: | The Erasmus Press Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Majandusteadus |
Autor: | John Kay |
Lehekülgede arv: | 178 |
Ilmumisaasta: | 2006 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.