Autor: | Paul Belleflamme, Nicolas Neysen |
Lehekülgede arv: | 262 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Kauba ID: | 18088839 |
The first academically rigorous guide for professionals looking to understand and implement platform strategy Introduces and explains new tools of strategic management, and explains how to adapt well-established ones for platform-based business models Encompasses all kinds of platforms: two-sided or multi-sided; online, offline, or hybrid; for-profit or with a social aim; B2B, B2C or C2C
Kauba ID: | 18088839 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,68 kg |
Kirjastus: | Taylor & Francis Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Täpsustamata |
Autor: | Paul Belleflamme, Nicolas Neysen |
Lehekülgede arv: | 262 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.