Autor: | Ian Millington |
Lehekülgede arv: | 1030 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Kauba ID: | 14031086 |
AI is an integral part of every video game. This book helps professionals keep up with the constantly evolving technological advances in the fast growing game industry and equips students with up-to-date information they need to jumpstart their careers. This revised and updated Third Edition includes new techniques, algorithms, data structures and representations needed to create powerful AI in games. Key FeaturesA comprehensive professional tutorial and reference to implement true AI in gamesIncludes new exercises so readers can test their comprehension and understanding of the concepts and practices presentedRevised and updated to cover new techniques and advances in AIWalks the reader through the entire game AI development process
Kauba ID: | 14031086 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,24 x 0,19 m, 1,81 kg |
Kirjastus: | Taylor & Francis Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Raamatud eneseharimiseks |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Ian Millington |
Lehekülgede arv: | 1030 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.