Autor: | Fletcher Dunn, Ian Parberry |
Lehekülgede arv: | 846 |
Ilmumisaasta: | 2011 |
Kauba ID: | 15874274 |
This engaging book presents the essential mathematics needed to describe, simulate, and render a 3D world. Reflecting both academic and in-the-trenches practical experience, the authors teach you how to describe objects and their positions, orientations, and trajectories in 3D using mathematics. The text provides an introduction to mathematics for game designers, including the fundamentals of coordinate spaces, vectors, and matrices. It also covers orientation in three dimensions, calculus and dynamics, graphics, and parametric curves.
Kauba ID: | 15874274 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,04 x 0,19 x 0,24 m, 1,91 kg |
Kirjastus: | Taylor & Francis Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Kõva |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Majandusteadus |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Fletcher Dunn, Ian Parberry |
Lehekülgede arv: | 846 |
Ilmumisaasta: | 2011 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.