1

Doing Qualitative Research in a Digital World

Täpsustused:
Autor: Trena M. Paulus, Jessica Nina Lester
Lehekülgede arv: 376
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 17331319

Müüdud

Anname Sulle teada, kui toode on taas saadaval

Sarnased tooted


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Doing Qualitative Research in a Digital World

While some qualitative methods texts touch upon online communities as a potential data source, show how to conduct interviews and focus groups online, or select recording devices and analysis software, no book to date has guided readers in the creation of a comprehensive digital workflow for their research. By working through each chapter in Doing Qualitative Research in a Digital World readers will be able to generate a unique digital workflow for designing and implementing their research. The book provides a deep exploration of the relationship between theories of technology, substantive theories, and methodological theory, and shows how together these inform the development of a quality research design. Authors Trena Paulus and Jessica N. Lester include vignettes—narratives written by qualitative researchers describing cutting-edge use of digital tools and spaces—and also give examples of published studies, which together provide practical illustration of the content. Woven throughout is explicit attention to ethical challenges that are likely to be faced by researchers when adopting digital tools. The book invites readers to engage in a critical appraisal of the role of technology in qualitative research through reflection, conversation, and engagement with the larger community of researchers.

Üldine tooteinfo: Doing Qualitative Research in a Digital World

Kauba ID: 17331319
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,23 m, 0,69 kg
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Infotehnoloogia
Autor: Trena M. Paulus, Jessica Nina Lester
Lehekülgede arv: 376
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Doing Qualitative Research in a Digital World
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Doing Qualitative Research in a Digital World


Parimad pakkumised müüjalt Kaup24.ee