Autor: | Amanda Sikarskie |
Lehekülgede arv: | 210 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 18063309 |
This book examines the ways in which luxury fashion brands use their heritage in their digital storytelling and marketing. With chapters from authors in China and Macau (PRC), India, Romania, Turkey, the United Kingdom, and the United States, covering British, Chinese, French, Japanese, Indian, Italian, and Turkish brands, this truly global collection is the first book of its kind devoted solely to the emerging study of digital heritage storytelling. This method of reaching potential consumers and perpetuating brand identity is a hugely important factor in the marketing of luxury brands and has yet to be studied comprehensively. The book will be of interest to scholars working in fashion studies, fashion history, design history, design studies, digital humanities, and fashion marketing.
Kauba ID: | 18063309 |
Kategooria: | Kunstiraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,39 kg |
Tüüp: | Täpsustamata |
Kirjastus: | Taylor & Francis Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Autor: | Amanda Sikarskie |
Lehekülgede arv: | 210 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.