Autor: | Jon Dowling |
Lehekülgede arv: | 176 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 18117029 |
The work within this book celebrates the use of mascots in contemporary graphic design. Co-opted to help sell or promote anything from tech companies and financial organisations to burger chains, record fairs and publishers, the use of mascots seems to be as popular as ever. Part of their charm is their variety. Simple and playful or sophisticated and current, mascots are fun characters that manage to put a smile on your face and simultaneously stand for something - injecting meaning and playfulness into a brand and creating a lasting impression.
Kauba ID: | 18117029 |
Kategooria: | Kunstiraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,62 kg |
Tüüp: | Täpsustamata |
Kirjastus: | Counter-Print |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Autor: | Jon Dowling |
Lehekülgede arv: | 176 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.