1

Identity Designed: The Process: Research, Strategy, Design, Implementation

Täpsustused:
Autor: David Airey
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2024
Kauba ID: 30084153
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 662 x 9 kuus
5005
5005
662 / kuus
või
3 1669
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5703
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. aprillist

000

Postkontor

25. aprillist

000

Kuller

25. aprillist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. aprillist

000

Postkontor

25. aprillist

000

Kuller

25. aprillist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
5703
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Identity Designed: The Process: Research, Strategy, Design, Implementation

"Identity Designed is an essential reference on the process of brand identity design, including examples from today's top designers"--
Delve into the fascinating world of visual identities with Identity Designed: The Process, an essential resource by renowned graphic designer David Airey. In this comprehensive and insightful book, Airey guides you through the four fundamental stages of the design process: research, strategy, design, and implementation. Written for a diverse audience, from design students to professionals in a range of roles, his unique insights and practical advice will help you succeed in crafting and managing impactful visual identities.   Drawing upon his expertise and extensive knowledge of the design profession, Airey not only shares lessons learned from projects he’s worked on throughout his successful career—he also features compelling case studies from top-level design studios such as Frost*collective, Pentagram, Bond, Bielke&Yang, Manual, Dutchscot, and many more. These case studies serve as illuminating examples, showcasing the application of effective identity design principles in everyday contexts.   With its practical approach and thought-provoking analysis, Identity Designed: The Process equips you with the essential knowledge and tools needed to develop enduring, distinctive identities. By emphasizing the symbiotic relationship between creativity and strategic thinking, Airey guides you through the process of designing identities that resonate, that convey a persuasive brand narrative, and that ultimately improve how businesses function.   Whether you’re a student or teacher looking for an updated reference, professional designer wanting to grow and refine your skills, a design enthusiast seeking inspiration, a marketing expert needing to improve company communications, or a business owner aiming to enhance your brand’s visual presence, Identity Designed: The Process is an invaluable resource. It will help you make intentional creative choices to positively shape and transform the visual world around you.

Üldine tooteinfo: Identity Designed: The Process: Research, Strategy, Design, Implementation

Kauba ID: 30084153
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,22 x 0,25 m, 1,13 kg
Kirjastus: Quarto Publishing Group USA Inc
Autor: David Airey
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2024

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Identity Designed: The Process: Research, Strategy, Design, Implementation
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Identity Designed: The Process: Research, Strategy, Design, Implementation

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(894 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

16. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
5703

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos