1

Design Thinking for Visual Communication

Täpsustused:
Autor: Gavin Ambrose
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15524354
3286
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
5968
-
5999
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

23. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

23. aprillist

000

Postkontor

23. aprillist

000

Kuller

23. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

23. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

23. aprillist

000

Postkontor

23. aprillist

000

Kuller

23. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
5968 7799
KATARATA
5999
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Design Thinking for Visual Communication

How do you start a design project? How can you generate ideas and concepts in response to a design brief? How do other designers do it? This book will answer all these questions and more. Now in its second edition, the highly popular Design Thinking for Visual Communication identifies methods and thought processes used by designers in order to start the process that eventually leads to a finished piece of work. Step-by-step guidance for each part of the process is highlighted by real-life case studies, enabling the student to see teaching in practice. This focus on ideas and methods eschews an abstract, academic approach in favour of a useable approach to design as a problem-solving activity.The new edition now includes contributions from a broader international range of design practices and adds depth to existing case studies by looking in greater detail at some of the processes used.

Üldine tooteinfo: Design Thinking for Visual Communication

Kauba ID: 15524354
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,43 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Bloomsbury Publishing Plc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Gavin Ambrose
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Design Thinking for Visual Communication
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Design Thinking for Visual Communication

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.3
(891 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

15. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
5968 7799
Müüja: KATARATA 4.6
(2027 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

15. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
5999

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos