Autor: | Gavin Ambrose |
Lehekülgede arv: | 192 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Kauba ID: | 15524354 |
How do you start a design project? How can you generate ideas and concepts in response to a design brief? How do other designers do it? This book will answer all these questions and more. Now in its second edition, the highly popular Design Thinking for Visual Communication identifies methods and thought processes used by designers in order to start the process that eventually leads to a finished piece of work. Step-by-step guidance for each part of the process is highlighted by real-life case studies, enabling the student to see teaching in practice. This focus on ideas and methods eschews an abstract, academic approach in favour of a useable approach to design as a problem-solving activity.The new edition now includes contributions from a broader international range of design practices and adds depth to existing case studies by looking in greater detail at some of the processes used.
Kauba ID: | 15524354 |
Kategooria: | Kunstiraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,43 kg |
Tüüp: | Täpsustamata |
Kirjastus: | Bloomsbury Publishing Plc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Gavin Ambrose |
Lehekülgede arv: | 192 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.