1

Creating a Brand Identity: A Guide for Designers

Täpsustused:
Autor: Catharine Slade-Brooking
Lehekülgede arv: 160
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 14359571
2877
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
3458
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. aprillist

000

Postkontor

25. aprillist

000

Kuller

25. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. aprillist

000

Postkontor

25. aprillist

000

Kuller

25. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
3458
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Creating a Brand Identity: A Guide for Designers

Creating A Brand Identity is a complex challenge for the graphic designer. It requires practical design skills and creative drive as well as an understanding of marketing and consumer behaviour. This practical handbook is a comprehensive introduction to this creative process. Exercises and examples highlight the key activities undertaken by designers to create a successful brand identity, including defining the audience, analyzing competitors, creating mood boards, naming brands, designing logos, presenting to clients and launching the new identity. Case studies throughout the book are illustrated with brand identities from around the world, including a diverse range of industries such as digital media, fashion, advertising, product design, packaging, retail and more.Filled with tips and tricks on research, design and testing, this is essential reading for students, graduates and working designers exploring this area for the first time.

Üldine tooteinfo: Creating a Brand Identity: A Guide for Designers

Kauba ID: 14359571
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,47 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Laurence King Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Catharine Slade-Brooking
Lehekülgede arv: 160
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Creating a Brand Identity: A Guide for Designers
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Creating a Brand Identity: A Guide for Designers

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(894 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

15. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
3458

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos