1

Hybrid Food Retail: Redesigning Supermarkets for the Experiential Turn

Täpsustused:
Autor: Bernhard Franken, Alina Cymera
Lehekülgede arv: 400
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 20844298

Müüdud

Anname Sulle teada, kui toode on taas saadaval

Sarnased tooted


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Hybrid Food Retail: Redesigning Supermarkets for the Experiential Turn

Online shopping and changing consumer demands radically transform the food retail industry for the first time since the introduction of the supermarket in the 1930s. After decades of stagnation, food retail is currently one of most creative fields for designers, architects and other professionals developing new formats like bio food markets, to go outlets and pop ups. This handbook prescribes hybridization a fusion of supermarket and gastronomy, co-working, hospitalityor performative formats as a powerful remedy against the digital disruption. As a result of a 3-year research with 60 students of retail design at PBSA Dusseldorf and for the first time in this field, Hybrid Food Retail offers an overview of the history, an encyclopaedic analysis of the elements and highlights the emerging trends in the food retail industry.

Üldine tooteinfo: Hybrid Food Retail: Redesigning Supermarkets for the Experiential Turn

Kauba ID: 20844298
Kategooria: Arhitektuuriraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Frame Publishers BV
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Raamatud arhitektuurist
Autor: Bernhard Franken, Alina Cymera
Lehekülgede arv: 400
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Hybrid Food Retail: Redesigning Supermarkets for the Experiential Turn
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Hybrid Food Retail: Redesigning Supermarkets for the Experiential Turn

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Kaup24.ee