User Experience Research: Discover What Customers Really Want

Täpsustused:
Autor: M Gage
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15694459
TASUTA TARNE al 20 €
3335
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
5756
-
6099
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
5756 7528
KATARATA
6099
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: User Experience Research: Discover What Customers Really Want

The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research Guide The first phase of the design thinking process is arguably the most crucial, as this is when human insights are leveraged to define value for customers. ?Yet this so-called "empathize" phase is often deemed optional or is executed poorly. This degrades the entire innovation process that follows by permitting preexisting biases and guesswork that make value creation a precarious bet. In?User Experience Research: Discover What Customers Really Want, a human factors psychologist and an industrial designer have devised a foolproof first phase that addresses the shortcomings of the design thinking process. Based on their forty years of generative research experience in multiple industries, this is the definitive guide to user experience research. This repeatable approach is grounded in six key principles that connects users’ desired emotional states to an actionable articulation of an experience. It also provides guidance on creating ideal experience frameworks that communicate clearly with all stakeholders, from business leaders to design practitioners. User Experience Research: Discover What Customers Really Want? is an indispensable, fully illustrated, step-by-step manual for anyone seeking a more predictable pathway to the design of new or improved experiences that users truly desire and would find valuable.

Üldine tooteinfo: User Experience Research: Discover What Customers Really Want

Kauba ID: 15694459
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,18 x 0,25 m, 0,56 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: M Gage
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

User Experience Research: Discover What Customers Really Want
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: User Experience Research: Discover What Customers Really Want

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.4
(725 ostja hinnangud)
-23%
0 €

Omniva pakiautomaat

31. detsembrist

000
Võimalikud tarneviisid
5756 7528
Müüja: KATARATA 4.6
(1821 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

2. jaanuarist

000
Võimalikud tarneviisid
6099

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos