Unreal Engine 4 abil välja töötatud Moto Racer 4 on taaselustanud võiduvalemi hulluse, mis muutis esialgse triloogia nii edukaks. Kiired võidusõidud võimsatel jalgratastel vahelduvad motokrossiga nobedamatel masinatel, et saavutada valge nööriga sõit, mis jääb mängitavaks hoolimata tehnilisest osavusest, kusjuures ausa mängu reeglid on sageli kõrvale jäetud. Moto Racer 4, mida endiselt arendavad Microïds ja Artefacts Studio algse disaineri Paul Cuisseti järelevalve all, sisaldab vähemalt 15 ühe- ja mitme mängijaga mängurežiimi. Lisaks tavalistele võistlustele, nagu ajasõit, üksiksõit ja meistrivõistlused, on siin mõned näited selle kohta, mida oodata: KING OF THE HILL: Iga sõitja alustab sama kellaajaga. Samal ajal kui liidri jaoks aeg otsa saab, saavad teised võidusõitjad lisaturbo. Võistluse võidab esimene mängija, kes viib oma loenduri nulli. VIIMANE SEISMAS MEES: viimane mängija, kes igast kontrollpunktist läbib, langeb välja. ELLUJÄÄMINE: Võistlus algab väga väikese ajaga. Mängijad võidavad aega kontrollpunktide läbimisega. Üksikmängija režiimis on eesmärk teatud aja jooksul ellu jääda. Mitme mängijaga režiimis võidab viimane mängija, kelle kella järgi on jäänud aega. JÄRELJÕUDMINE: Mängija vastased alustavad võistlust peastardiga ja mängija peab olema kindlal ajal esikohal. HUndi PACK: Mängija alustab võistlust peastardiga ja peab seda teatud aja jooksul hoidma, ilma et teda mööda saaks. GOST BIKE: Mängija alustab võistlust viimaselt kohalt ja ei tohi teelt kõrvale kalduda ega teistega kokku põrgata. Ta peab lõpetama kindlaksmääratud minimaalsel kohal. KULDKIIVER: Võistlejad peavad teenima ühe kuldse kiivri, mille saab võistluse ajal kaasa haarata. Selleks peavad nad olema esmalt esialgsest kontrollpunktist möödas. Kui kuldset kiivrit kandvat mängijat lööb teine mängija, loovutab ta selle sellele mängijale. Kui mängija kukub rattalt maha, kaotab ta kiivri ja see saadetakse automaatselt järgmisse kontrollpunkti. Siin on meeldetuletus Moto Racer 4 põhifunktsioonidest, mis on juba avalikustatud: Vahelduvad kiir-/krossivõistlused Liiklus maanteel Jagatud ekraaniga mitme mängija režiim Internetis mitme mängijaga režiim (2–10 mängijat) 60 pilti per teine Sõiduki ja sõitja kohandamine Võimalus vastastega kokku põrgata Igal võistlejal on erinev isiksus ja käitumisomadused