Reageerides väljakuulutatud eriolukorrale ning kaitstes oma klientide, töötajate ja nende lähedaste tervist koroonaviiruse nakkuse ohu eest, on e-kaubanduse ettevõte Pigu, mille alla kuulub ka Kaup24.ee, teinud samme, et tagada Teile esmatarbekaupade ohutu tarne.

Võtame kasutusele meetmed, et teha Teie ostukogemus võimalikult ohutuks:

  • Kaup24.ee väljastuspunkt on hetkel avatud tavapärastel lahtiolekuaegadel;
  • inimeste massilise kogunemise takistamiseks kohapealset müüki ei toimu;
  • Vältimiseks kontakti teiste inimestega, piirame klientide arvu ruumis, kus käib e-poest tellitud kaupade väljastamine;
  • kaarditerminale puhastatakse peale iga kontakti; 
  • tagame klientidele vahendid oma käte desinfitseerimiseks;
  • loobume sularaha vastuvõtmisest ning soovitame Teil tasumiseks valida ettemaksu meetodid või maksta pangakaardiga;
  • Julgustame oma kliente valima kontaktivaba tellimuste kohaletoimetamise pakiautomaatidesse, pöörates erilist tähelepanu neile, mis seisavad õues.

TÄHELEPANU! Praegu saab meie klienditeeninduskeskus kümme korda rohkem päringuid, nii et meil on kahju, kui teie e-kirjale vastamine võtab tavalisest kauem aega.


Kutsume Teid lugema lähemalt Kaup24.ee tegevjuhi Dainius Liulysi kirja klientidele.

16.03.2020

Lugupeetud kliendid

Lähtudes koroonaviiruse tõttu väljakuulutatud eriolukorrast ning käitudes klientide, töötajate ja lähedaste tervise hoidmiseks vastavalt, on e-kaubandusettevõte „Pigu“ võtnud kasutusele kiireloomulised meetmed Teie esmatarbekaupade turvaliseks kätte saamiseks.

Välja kuulutatud eriolukord ei peata kaupade liikumist ja meie tööd.

Tellimuste arv kasvab, kliendid vajavad meid, seega on meie kõige olulisem ülesanne tagada esmatarbekaupade ohutu liikumise. Oleme võtnud kasutusele kõik võimalikud ennetavad meetmed klientide, töötajate ja partnerite turvalisuse tagamiseks. Kontoritöötajad on juba mõnda aega kaugtööl ning laotööd on korraldatud eraldi, kontaktivabades vahetustes. Me soovitame Teil valida ettemaksu meetodid ja kontaktivaba kättesaamise.

Tellimusi on jätkuvalt võimalik kätte saada Kaup24.ee väljastuspunktist kuid eriolukorra vältel kohapealset müüki ei toimu.

Mõistame muret tervise pärast ning järgides juhiseid vältida otsest kontakti teiste inimestega, piirame klientide arvu ruumis, kus käib tellitud kaupade väljastamine. Keeldume sularaha vastuvõtmisest. Lisaks otsime kliendi vajaduste rahuldamiseks mittestandardseid lahendusi, seetõttu kavandame eraldi mobiilseid (drive-in) väljastuspunkte.

Ettevõte jälgib ja hindab pidevalt muutuvat olukorda mitte ainult Eestis, kus tegutseb Kaup24.ee, vaid ka Lätis ja Leedus, kus e-kaubanduskett samuti omab poode. Kõigi riikide klientidele on tagatud kaupade liikumine ja tellimuste täitmine.

Lugupidamisega
Dainius Liulys,
kaup24.ee tegevjuht


Korduma kippuvad küsimused

Kas Kaup24.ee Tallinna väljastuspunkt töötab?

Jah. Tellimusi on jätkuvalt võimalik kätte saada Kaup24.ee väljastuspunktist kuid eriolukorra vältel kohapealset müüki ei toimu.

Kas Kaup24.ee väljastuspunkti lahtiolekuajad muutuvad?

Ei. Kaup24.ee väljastuspunkti lahtiolekuajad jäävad samaks. Lahtiolekuajad leiate siin.

Kuidas saan tellimuse kätte, kui te ei tööta?

Tellimusi on jätkuvalt võimalik kätte saada Kaup24.ee väljastuspunktist kuid eriolukorra vältel kohapealset müüki ei toimu. Väljastuspunkti lahtiolekuajad jäävad samaks. Lahtiolekuajad leiate siin.

Kas tellimuste eest on võimalik tasuda sularahas?

Ei. Koroonaviiruse ennetamise soovitusi järgides on sularahaarvelduse võimalus ajutiselt piiratud. Olete teretulnud kasutama pangakaarti.

Kuidas saab kauba eest väljastuspunktis tasuda?

Koroonaviiruse ennetamise soovitusi järgides on sularahaarvelduse võimalus ajutiselt piiratud. Olete teretulnud kasutama pangakaarti.

Kas kullerid toimetavad kaupa kohale?

Jah. Kullerid jätkavad pakkide koju toimetamist.