Customer Relationship Management: A Global Approach

Täpsustused:
Autor: Samit Chakravorti
Lehekülgede arv: 304
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 16329989
TASUTA TARNE al 20 €
7351
Lisa korvi
768 / kuus

3 2451
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Customer Relationship Management: A Global Approach

A uniquely global, holistic, strategic and tactical grounding in managing customer and other stakeholder experiences and relationships across the value chain, cultures and countries.
Customer Relationship Management: A Global Approach provides a uniquely global, holistic, strategic and tactical grounding in managing customer and other stakeholder experiences and relationships across the value chain, cultures and countries.Reflecting the global structures of companies operating today, the author draws on his research knowledge alongside industry and teaching experience to connect Customer Relationship Management (CRM) core concepts, processes and strategies with international business opportunities and challenges, including globalization and cross-cultural marketing. Emphasis is placed on the need for developing cross-cultural skills and cultural intelligence for identifying and fulfilling cross country CRM opportunities, through analytical, strategic, operational and social CRM projects. Written in an accessible style throughout, the eleven chapters provide ample depth to support a full course related to CRM, spanning:·       CRM foundations ·       planning and implementation·       managing stakeholder relationships·       improving global CRM implementation Wide-ranging case studies include: Royal Bank of Scotland, the Nike hijab, Instagram, HubSpot and the pharmaceutical industry in India.The text will appeal to advanced undergraduate and graduate students studying CRM, Relationship Marketing and International Marketing, as well as CRM and marketing practitioners.

Üldine tooteinfo: Customer Relationship Management: A Global Approach

Kauba ID: 16329989
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Samit Chakravorti
Lehekülgede arv: 304
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Customer Relationship Management: A Global Approach
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Customer Relationship Management: A Global Approach


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos