Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it

Täpsustused:
Autor: Marty Neumeier
Lehekülgede arv: 160
Ilmumisaasta: 2015
Kauba ID: 18699764
TASUTA TARNE al 20 €
2904
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You’ll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, from value protection to value creation, from cost-based pricing to relationship pricing, from market segments to brand tribes, and from customer satisfaction to customer empowerment. In the 13 years since Neumeier wrote The Brand Gap, the influence of social media has proven his core theory: “A brand isn’t whatyou say it is – it’s what they say it is.” People are no longer consumers or market segments or tiny blips in big data. They don’tbuy brands. They join brands. They want a vote in what gets produced and how it gets delivered. They’re willing to roll up their sleeves and help out–not only by promoting the brand to their friends, but by contributing content, volunteering ideas, and even selling products or services.  At the center of the book is the Brand Commitment Matrix, a simple tool for organizing the six primary components of a brand. Your brand community is your tribe. How will you lead it?

Üldine tooteinfo: Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it

Kauba ID: 18699764
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Pearson Education (US)
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Marty Neumeier
Lehekülgede arv: 160
Ilmumisaasta: 2015

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Brand Flip, The: Why customers now run companies and how to profit from it


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos