Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Täpsustused:
Autor: Monique Diderich
Lehekülgede arv: 94
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 18839123
TASUTA TARNE al 20 €
1161
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
219

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
219

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Theodore Levitt's 1960 article "Marketing Myopia" is a business classic that earned its author the nickname "the father of modern marketing". It is also a beautiful demonstration of the problem solving skills that are crucial in so many areas of life - in business and beyond. The problem facing Levitt was the same problem that has confronted business after business for hundreds of years: how best to deal with slowing growth and eventual decline. Levitt studied many business empires - the railroads, for instance - that at a certain point simply shrivelled up and shrank to almost nothing. How, he asked, could businesses avoid such failures? His approach and his solution comprise a concise demonstration of high-level problem solving at its best. Good problem solvers first identify what the problem is, then isolate the best methodology for solving it. And, as Levitt showed, a dose of creative thinking also helps. Levitt's insight was that falling sales are all about marketing, and marketing is about knowing your real business. The railroads misunderstood their real market: they weren't selling rail, they were selling transport. If they had understood that, they could have successfully taken advantage of new growth areas - truck haulage, for instance - rather than futilely scrabbling to sell rail to a saturated market.

Üldine tooteinfo: Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Kauba ID: 18839123
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Macat International Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Monique Diderich
Lehekülgede arv: 94
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos