22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

Täpsustused:
Autor: Al Ries, Laura Ries
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 13335211
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
1542
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
3242
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
219

DPD pakiautomaat

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
249

Smartpost pakiautomaat

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

18. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
219

DPD pakiautomaat

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
249

Smartpost pakiautomaat

18. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

18. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
3242
  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

This marketing classic has been expanded to include new commentary, new illustrations, and a bonus book: The 11 Immutable Laws of Internet Branding Smart and accessible, The 22 Immutable Laws of Branding is the definitive text on branding, pairing anecdotes about some of the best brands in the world, like Rolex, Volvo, and Heineken, with the signature savvy of marketing gurus Al and Laura Ries. Combining The 22 Immutable Laws of Branding and The 11 Immutable Laws of Internet Branding, this book proclaims that the only way to stand out in today's marketplace is to build your product or service into a brand-and provides the step-by-step instructions you need to do so. The 22 Immutable Laws of Branding also tackles one of the most challenging marketing problems today: branding on the Web. The Rieses divulge the controversial and counterintuitive strategies and secrets that both small and large companies have used to establish internet brands. The 22 Immutable Laws of Branding is the essential primer on building a category-dominating, world-class brand.

Üldine tooteinfo: 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

Kauba ID: 13335211
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: HarperCollins Publishers Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Al Ries, Laura Ries
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(397 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

17. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
3242