Digital Media Economics: A Critical Introduction

Täpsustused:
Autor: Brett Caraway
Lehekülgede arv: 304
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 30222988
TASUTA TARNE al 20 €
4919
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Digital Media Economics: A Critical Introduction

Written for a wide audience, from undergraduate and graduate students to citizens and activists, this engaging text explains how economics can help us to better understand the development of digital technologies.
Written for a wide audience, from undergraduate and graduate students to citizens and activists, this book will teach you about how economics has influenced the digital technologies that we use every day.  Most media textbooks won't tell you much about economic terms, concepts or principles; this book will explain to you the economic theory and history underpinning everything from advertising to computers, social networking sites and streaming services. With examples ranging from Elon Musk's takeover of Twitter to Amazon and the world of online shopping, Caraway offers a personal perspective about today's media technologies that will enrich your understanding of their technical, cultural, and social significance.Providing a comprehensive introduction to the basics of economics and putting theory into practice, Caraway offers an expansive approach to media economics in action.  The book includes:- chapters on early economic thought and political economy- a two-part overview of the foundations of economics - a wide range of examples covering topics such as advertising, user-generated content and smartphonesThe detail and depth of this book, with its up-to-date case studies and broad approach, makes it the essential introduction to economics for media students.

Üldine tooteinfo: Digital Media Economics: A Critical Introduction

Kauba ID: 30222988
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Autor: Brett Caraway
Lehekülgede arv: 304
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Digital Media Economics: A Critical Introduction
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Digital Media Economics: A Critical Introduction


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos