Lauamäng Alexander Kinnita helmed

Täpsustused:
Soovitatav vanus alates: 5 a.
Tüüp: Arendavad lauamängud
Kauba ID: 1550323
0 € tasuta tarne
1299
Müüja: Oliver 4.9

1 tk on jäänud

Lisa korvi
Miinimum tellimus müüjalt Oliver on 2500 . Selleks, et saaksite soovitud toodet osta, lisage ostukorvi veel mõni toode sellelt müüjalt.
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

Teisipäeval, 30. aprillist

000

Omniva pakiautomaat

Neljapäeval, 2. maist

0 € tasuta tarne sooduskoodiga TARNE424
219

Postkontor

Neljapäeval, 2. maist

199

DPD pakiautomaat

Neljapäeval, 2. maist

249

Smartpost pakiautomaat

Neljapäeval, 2. maist

259

Kuller

Neljapäeval, 2. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

Neljapäeval, 2. maist

0 € tasuta tarne sooduskoodiga TARNE424
219

Postkontor

Neljapäeval, 2. maist

199

DPD pakiautomaat

Neljapäeval, 2. maist

249

Smartpost pakiautomaat

Neljapäeval, 2. maist

259

Kuller

Neljapäeval, 2. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Oliver 4.9
  • 90% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Lauamäng Alexander Kinnita helmed

See on lõbus mäng nii väikestele kui ka suurtele mängijatele. Kontrollige oma mälu ja käelisi oskusi. Kõik on väga kiire ja lihtne. Lühidalt näidatakse kaarti - peate meelde jätma värve ja nende järjestust. Mängijad konkureerivad, kes suudab kõige kiiremini õiges järjekorras helmed niidile panna. See võidab, kes lahendas ülesande kiiremini ja õigesti. Ülesannete keerukus valitakse vastavalt mängijate vanusele ja võimetele.

Komplekt koosneb:

1) värvilised pallid (18 tk.);
2) kaardid (55 tk.);
3) nöörid (3 tk);
4) punktisüsteemi märgid (80 tk);
5) liivakell;
6) mängu reeglid.

Mängu eesmärk
Võimalikult kiiresti värvilised pallid nööri külge panna.

Ettevalmistus
Segage kaarte ja pange need ühte hunnikusse pildid alla poole. Iga mängija saab ühe tegevussuuna. Asetage pallid ja märgid keskele või jätke kast nii, et kõik mängijad saaksid neid vabalt võtta. Asetage liivakell kaardile.

Mängimine
Mäng algab noorima mängijaga. Ta avab kaardi ülaosa ja näitab seda kõigile mängijatele. Mõne sekundi pärast kaart keeratakse kummuli ja liivakell pannakse käima. Nüüd algab võistlus - kõik võtavad vajalikku värvi kuulid ja asetavad need nööri külge nii, nagu oli kaardil näidatud. Kui liiv otsa saab, avatakse kaart uuesti ja kontrollitakse, kas mängijad lahendasid ülesande õigesti. Iga palli korral, mis on õigesti pandud, saab mängija ühe märgi. Kui märgid jagatud, pallid tagasi pandud, siis algab uus voor - teine ​​mängija avab uue kaardi.

Mäng lõpeb siis, kui pole rohkem märke. Võitja on see, kellel on kõige rohkem märke. Kui on viik, tuleb märke tagasi panna ja uus voor võtja selgitamiseks mängida.
Mängureeglite loend sisaldab rohkem mängu variatsioone.
Sobiv vanus: alates 3 aastat.

Hoiatus: Hoiatus! Lämbumisoht- sisaldab väikesi detaile.

CE-vastavusmärgis on toote tootja kinnitus selle kohta, et toode vastab selle suhtes kohaldatavate Euroopa Komisjoni direktiivide nõuetele.

Hoiatus!

Mänguasi ei sobi alla 5 aasta vanustele lastele. Olge ettevaatlik väikeste osadega, mis võivad ära tulla või mille võib laps ära hammustada, sest laps võib nende tõttu lämbuda! Kõik mänguasja pakkematerjalid ja -osad ei ole osa mänguasjast ning on vaja täiskasvanul eemaldada enne lapsele andmist. Kasutada täiskasvanu järelevalve all.

Arendavad lauamängud

Lauamängud on lõbus vaba aja veetmise viis, mis annab sulle palju häid emotsioone ja võimaluse veeta kvaliteetaega koos pere ja sõpradega. Tänapäeva lauamängude turul on eriti populaarsed õppemängud. Huvitavad mängud, mis treenivad kujutlusvõimet ja mõtlemisoskust, tagavad mõnusa aja veetmise kodus koos pere või sõpradega. See mängurühm arendab keskendumisvõimet, keeleoskust ja õpetab erinevaid oskusi. Neil on ka eriti ilus disain, mis muudab nende mängimise palju lõbusamaks. Kõige populaarsemate õppemängude hulka kuuluvad erineva raskusastmega IQ-mängud, harivad mõistatused, geograafia lauamängud ja palju muud. Väga populaarsed on ka lastele mõeldud harivad lauamängud. Need on suurepärane võimalus aidata lapsel arendada keele- ja loogikaoskusi, õppida mitmesuguseid teemasid ja uurida ohutult ümbritsevat maailma. Harivad lauamängud on parim treening ajule, suurepärane viis vaba aja veetmiseks ja suurepärane kingitus oma lähedastele. Testi oma nutikust ja koge iga päev õppimise rõõmu just sulle sobiva mänguga.

Loe lähemalt

Üldine tooteinfo: Lauamäng Alexander Kinnita helmed

Kauba ID: 1550323
Kategooria: Lauamängud ja mõistatused
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,245 x 0,255 x 0,055 m, 0,625 kg
Patareid: Ei
Vajaminevad patareid: Täpsustamata
Mängu keel: Leedu keel
Nutiseade: Ei
Kaubamärk: Alexander
Soovitatav vanus alates: 5 a.
Tüüp: Arendavad lauamängud
Vaade: Alexander, arendavad lauamängud
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Alexander tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (2)

Lauamäng Alexander Kinnita helmed
5

(2 ostja hinnangud)

5 tähte
(2)
4 tähte
(0)
3 tähte
(0)
2 tähte
(0)
1 täht
(0)

100%

seda toodet soovitavad ostjatest

Jäta toote kohta arvustus

Info ja reeglid

Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.

Hinda toodet
Irma K.
09.06.2020

Müüja: Kaup24.ee

Lõbus mäng.

Aliona I.
28.02.2020

Müüja: Kaup24.ee

Väga lõbus mäng.

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki