1

Klienditeenindus

Üldinfo

Tellimuse Tühistamine
Tellimuse Tühistamine

Kui soovid tellimust tühistada, saad seda teha ise läbi Kaup24 konto.
Logige sisse oma kontole ja avage oma tellimuste nimekiri


Valige tellimus, mida soovite tühistada ja klõpsake nuppu "Vaata" (vt allpool)

Avanenud tellimuse lehel vajuta paremal ülaosas olevale lingile "Tühista tellimus".

Valige tühistamise põhjus ja kinnitage "Tühista tellimus"

Kui tellimus on juba teel kliendini, siis ei ole tühistamine võimalik. Sel juhul palume tellimusele mitte järgi minna ega kullerilt seda vastu võtta. Tellimus tagastatakse saatjale ja seejärel tühistatakse.

Minu Profiil
Minu Profiil

Kui soovite oma kontol olevaid andmeid muuta, parandada või kustutada, saate seda teha ise, logides sisse oma Kaup24 kontole.

Valige lehel "Minu profiil" teile sobiv teema:

  • Minu andmed
  • Muuda profiili
  • Teenuste haldamine 
  • Parooli muutmine
  • E-maili muutmine

SOOVIN OMA KONTO KUSTUTADA

Kui soovite oma konto kustutada, saate seda teha oma konto kaudu, valides sildi „Muuda profiili”. Kerige alla, et saada teavet oma konto kustutamise kohta. Klõpsates "Kustuta konto" kinnitate, et Teie isikuandmed ja kaup24.ee konto kustutatakse.

MA UNUSTASIN OMA PAROOLI

Kui olete oma kontole sisselogimise parooli unustanud, saate oma parooli uuendada ja uue luua. Peate järgima mõnda lihtsat sammu:

Sisselogimislehel klõpsake nuppu "Unustasin parooli?" (vt allpool)

Sisestage e-posti aadress, millega konto on registreeritud, ja klõpsake nuppu "Saada" (vt allpool)

Kui olete oma e-posti aadressi sisestanud ja selle kinnitanud, saate ühekordse kinnituskoodiga e-kirja (kontrollida ka rämpsposti)

Sisestage kinnituskood selleks ette nähtud väljale ja looge uus parool (vt allpool)

Uudiskirjad

Saadetavate uudiskirjade seadeid saate igal ajal muuta oma kontol lehel „Teenuste haldamine“ 

Turundussõnumid ja "Kaup24 klubi"

"Kaup24 klubiga" liitudes (Kaup24 klubi liige, Kaup24 klubi VIP liige) kinnitate oma nõusolekut Kaup24 poolt kaup24.ee sirvimisajaloo töötlemiseks otseturunduse eesmärgil.
Teie nõusolek teie isikuandmete töötlemiseks otseturunduse eesmärgil on vajalik selleks, et pakkuda teile Kaup24 Klubi pakkumisi ja muid Kaup24 Klubi hüvesid: pakkuda teile personaalseid allahindlusi, teavitada teid soovinimekirjas olevate toodete hinnasoodustustest, tuletada meelde Kaup24-euro saadavust, saadud sooduskoode jne.
Liitudes Kaup24 klubiga, saate personaalseid ja üldisi pakkumisi kaup24.ee, teistelt kaup24.ee müüjatelt ja kaup24.ee partneritelt e-posti, SMSi, telefoni ja/või muul viisil.


Oluline on rõhutada järgmist:

  • Kui võtate oma nõusoleku tagasi, tähendab see, et te ei saa enam Kaup24 klubi liikmelisust jätkata ega nautida Kaup24 klubi pakkumisi ja eeliseid
  • Kui loobute Kaup24 klubi VIP-liikmena liitumisest, siis teie VIP-staatus tühistatakse vastavalt. Pärast liitumise uuesti kinnitamist taastatakse VIP-staatus.
  • Peale seadistuste muudatusi võib andmetöötlus kaup24.ee süsteemides võtta aega 24 tundi, mistõttu saad uudiskirju siiski kätte määratud aja jooksul.
Klienditeeninduse kontaktid
Klienditeeninduse kontaktid

Meie klienditeenindusspetsialistidega saate ühendust võtta telefonil +372 615 0026 (tööpäeviti kell 8-20) või e-posti aadressil pood@kaup24.ee

Püüame muuta Teie ostlemise võimalikult sujuvaks ja meeldivaks, hindame ning analüüsime teie tagasisidet. Kui Teil on kommentaare, soovite meid kiita või soovite esitada pretensiooni, kirjutage meile aadressil: kvaliteet@kaup24.ee

Müümine Kaup24 Platvormil
Müümine Kaup24 Platvormil

kaup24.ee on kaubanduskeskus, mis on avatud kõigile ametlikult registreeritud ettevõtteid (juriidiline isik) omavatele müüjatele.

Kauplemise alustamiseks tuleb täita ankeet - https://pmp.pigugroup.eu/register?source=kaup24

Müüja ja kaup24.ee vahel sõlmitud leping on tähtajatu.

Iga müüja saab pärast äritegevuse alustamist süsteemi sisselogimisandmed. Sealt saavad nad hallata oma tellimusi ja pakkumisi ning võtta ühendust oma juhi või kasutajatoe meeskonnaga.

Müüjana määrate ise oma hinnad, makse- ja saatmistingimused.

Kõiki klientide päringuid teie toodete kohta lahendavad meie klienditeeninduse spetsialistid. Enamik probleeme saab lahendada ilma müüja otsese sekkumiseta.
 

Müüjad
Müüjad

www.kaup24.ee veebiplatvormil pakuvad oma tooteid mitte ainult kaup24.ee, vaid ka teised müüjad.
Kaup24 'rendib' lepingulisel alusel müüjatele e-poe/platvormi pinda (nagu füüsilise kaubanduskeskuse omanik rendib kaubanduskeskuse ruume teistele müüjatele) nende äritegevuse läbiviimiseks.
Kõikide kauplejate nimekirja leiab siit: https://kaup24.ee/et/poed
Müüjad vastutavad täielikult:

  • oma tootevaliku eest;
  • garanteerivad, et müüdud kaubad vastavad täielikult kaupadele kohaldatavatele kohalikele seadustele, on nõuetekohaselt ja täielikult märgistatud, originaalsed ega riku ühtegi juriidilist või muud nõuet;
  • kauba müügijärgse teeninduse eest;
  • raha tagasimaksed.

Kes on kauba müüja, saate vaadata kauba hinnast allpool.
Tõsi, ühte ja sama toodet võib müüa mitu või isegi rohkem kui tosin erinevat müüjat. Sellisel juhul kuvatakse tootelehel süsteemi poolt automaatselt valitud kõige soodsam pakkumine.
Kõikide müüjate pakkumisi samale tootele näed vajutades lingile "Teiste müüjate pakkumised".

Iga müüja määrab toote müügihinna oma äranägemise järgi.

Müüjatel võivad olla erinevad tarneviisid ja tähtajad. Need on iga kaupa müüva müüja jaoks eraldi välja toodud.

www.kaup24.ee müüjateks pole mitte ainult Eesti, vaid ka teiste EL riikide ettevõtted.
Lisateavet iga müüja kohta leiate müüja nime lingile vajutades (vt allpool)

Siit näete teavet selle kohta, millal müüja kaup24.ee platvormil kauplenud on, kogu müüdavate toodete valikut, klientide ülevaateid ja ettevõtte andmeid.

Klikkides sildil „Rekvisiidid“, näete, millises EL riigis see müüja on registreeritud.

Kas te ei leidnud vajalikku teavet?
Kas te ei leidnud vajalikku teavet?

Võtke meiega ühendust telefoni +372 615 0026
 (E-R; 8-20) või e-posti teel pood@kaup24.ee