Kui soovid tellimust tühistada, saad seda teha ise läbi Kaup24 konto.
Logige sisse oma kontole ja avage oma tellimuste nimekiri
Valige tellimus, mida soovite tühistada ja klõpsake nuppu "Vaata" (vt allpool)
Avanenud tellimuse lehel vajuta paremal ülaosas olevale lingile "Tühista tellimus".
Valige tühistamise põhjus ja kinnitage "Tühista tellimus"
Kui tellimus on juba teel kliendini, siis ei ole tühistamine võimalik. Sel juhul palume tellimusele mitte järgi minna ega kullerilt seda vastu võtta. Tellimus tagastatakse saatjale ja seejärel tühistatakse.
Kui soovite oma kontol olevaid andmeid muuta, parandada või kustutada, saate seda teha ise, logides sisse oma Kaup24 kontole.
Valige lehel "Minu profiil" teile sobiv teema:
SOOVIN OMA KONTO KUSTUTADA
Kui soovite oma konto kustutada, saate seda teha oma konto kaudu, valides sildi „Muuda profiili”. Kerige alla, et saada teavet oma konto kustutamise kohta. Klõpsates "Kustuta konto" kinnitate, et Teie isikuandmed ja kaup24.ee konto kustutatakse.
MA UNUSTASIN OMA PAROOLI
Kui olete oma kontole sisselogimise parooli unustanud, saate oma parooli uuendada ja uue luua. Peate järgima mõnda lihtsat sammu:
Sisselogimislehel klõpsake nuppu "Unustasin parooli?" (vt allpool)
Sisestage e-posti aadress, millega konto on registreeritud, ja klõpsake nuppu "Saada" (vt allpool)
Kui olete oma e-posti aadressi sisestanud ja selle kinnitanud, saate ühekordse kinnituskoodiga e-kirja (kontrollida ka rämpsposti)
Sisestage kinnituskood selleks ette nähtud väljale ja looge uus parool (vt allpool)
Uudiskirjad
Saadetavate uudiskirjade seadeid saate igal ajal muuta oma kontol lehel „Teenuste haldamine“
Turundussõnumid ja "Kaup24 klubi"
"Kaup24 klubiga" liitudes (Kaup24 klubi liige, Kaup24 klubi VIP liige) kinnitate oma nõusolekut Kaup24 poolt kaup24.ee sirvimisajaloo töötlemiseks otseturunduse eesmärgil.
Teie nõusolek teie isikuandmete töötlemiseks otseturunduse eesmärgil on vajalik selleks, et pakkuda teile Kaup24 Klubi pakkumisi ja muid Kaup24 Klubi hüvesid: pakkuda teile personaalseid allahindlusi, teavitada teid soovinimekirjas olevate toodete hinnasoodustustest, tuletada meelde Kaup24-euro saadavust, saadud sooduskoode jne.
Liitudes Kaup24 klubiga, saate personaalseid ja üldisi pakkumisi kaup24.ee, teistelt kaup24.ee müüjatelt ja kaup24.ee partneritelt e-posti, SMSi, telefoni ja/või muul viisil.
Oluline on rõhutada järgmist:
Meie klienditeenindusspetsialistidega saate ühendust võtta telefonil +372 615 0026 (tööpäeviti kell 8-20) või e-posti aadressil pood@kaup24.ee
Püüame muuta Teie ostlemise võimalikult sujuvaks ja meeldivaks, hindame ning analüüsime teie tagasisidet. Kui Teil on kommentaare, soovite meid kiita või soovite esitada pretensiooni, kirjutage meile aadressil: kvaliteet@kaup24.ee
kaup24.ee on kaubanduskeskus, mis on avatud kõigile ametlikult registreeritud ettevõtteid (juriidiline isik) omavatele müüjatele.
Kauplemise alustamiseks tuleb täita ankeet - https://pmp.pigugroup.eu/register?source=kaup24
Müüja ja kaup24.ee vahel sõlmitud leping on tähtajatu.
Iga müüja saab pärast äritegevuse alustamist süsteemi sisselogimisandmed. Sealt saavad nad hallata oma tellimusi ja pakkumisi ning võtta ühendust oma juhi või kasutajatoe meeskonnaga.
Müüjana määrate ise oma hinnad, makse- ja saatmistingimused.
Kõiki klientide päringuid teie toodete kohta lahendavad meie klienditeeninduse spetsialistid. Enamik probleeme saab lahendada ilma müüja otsese sekkumiseta.
www.kaup24.ee veebiplatvormil pakuvad oma tooteid mitte ainult kaup24.ee, vaid ka teised müüjad.
Kaup24 'rendib' lepingulisel alusel müüjatele e-poe/platvormi pinda (nagu füüsilise kaubanduskeskuse omanik rendib kaubanduskeskuse ruume teistele müüjatele) nende äritegevuse läbiviimiseks.
Kõikide kauplejate nimekirja leiab siit: https://kaup24.ee/et/poed
Müüjad vastutavad täielikult:
Kes on kauba müüja, saate vaadata kauba hinnast allpool.
Tõsi, ühte ja sama toodet võib müüa mitu või isegi rohkem kui tosin erinevat müüjat. Sellisel juhul kuvatakse tootelehel süsteemi poolt automaatselt valitud kõige soodsam pakkumine.
Kõikide müüjate pakkumisi samale tootele näed vajutades lingile "Teiste müüjate pakkumised".
Iga müüja määrab toote müügihinna oma äranägemise järgi.
Müüjatel võivad olla erinevad tarneviisid ja tähtajad. Need on iga kaupa müüva müüja jaoks eraldi välja toodud.
www.kaup24.ee müüjateks pole mitte ainult Eesti, vaid ka teiste EL riikide ettevõtted.
Lisateavet iga müüja kohta leiate müüja nime lingile vajutades (vt allpool)
Siit näete teavet selle kohta, millal müüja kaup24.ee platvormil kauplenud on, kogu müüdavate toodete valikut, klientide ülevaateid ja ettevõtte andmeid.
Klikkides sildil „Rekvisiidid“, näete, millises EL riigis see müüja on registreeritud.
Võtke meiega ühendust telefoni +372 615 0026
(E-R; 8-20) või e-posti teel pood@kaup24.ee